21 juli 2009

TÄÄÄÄÄÄVLING!! =))))



Gokväll...såhär på tråktisdagen...
Lät näääästan som fettisdagen...hihi.
Mååååste ju göra ett till inlägg...=)))


Kom ju nämligen på att min besöksräknare passerat 1000!!
Kanske inte så hiiimla mycke för somliga...
men för lilla MOI...e de ENOOOORMT!!
Sååklart måste de ju firas med en täääääävling...hihi.
Har ABSOLUT ingen aaaning om vad jag ska lotta ut...
Så de får heeelt enkelt bli en ÖÖÖVERRASKNING!! =)))))

Vill ni va med?? =)))))

I så fall...
Kommentera inlägget...en lott...
Länka från din blogg...två lotter...
Även om du inte har en egen blogg kan du va med..
Glöm i så fall inte att lämna din mailadress, så att jag kan nå dej...

Tävlingen gäller fram tills 16/8...
så har jag lite tid på mej att fnula ut vinsten...hihi.
Länka med min vita ros bild...som för övrigt är lånad från nätet...



Tjohooooo...
så slutar den här tråktisdagen...LIIIITE roligare...=)))

Ha de bääst alla...

Kraaamizar



86 kommentarer:

Anki sa...

Halloj bruden!
Hihi...jag trodde du lottade ut en sten! Fast det var väl bara jag, haha...hur det kan bli!!
jaså du har tråkigt, hmm...ja det kan man allt ha ibland...
Jag vill absolut vara med i din utlottning...o länkar!
Ska bli kul att se vad du hittar på!!
Visst är det speciellt med 1000 besökare, jag är oxå överlycklig över alla som besöker mig *ler*

Nej, nu ska jag kolla ditt förra inlägg, jag hinner ju inte med!

Natti natti ugglan! Goa kramen!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej!! O Gomotgon! Hopas frukostbullarna blide goa!!! Grattis till dina 1000 besökare!!!
Klart man vill va med o tävla o ha en lott!!!

nu ska vi med duka fram ftukost här.kurrar så i lilla "maggen"!!
Millan ♥

Stina sa...

Grattis du kråkan!:-) Kramis

Lotta Th sa...

Hej hej :-)
Visst är det gött med stora "barn" oxå. Det är samma unge bara större o klokare, häftigt tycker jag :-)
Ja du! Här utanför balkongen är det fullt ös just nu! Vi blicker ju ut över stadsparken och den är full av stora tält nu. Vi kommer inte att missa en enda Pärleport trudelutt på tre dagar hahahahahaha.
Jaha då förstår jag att damen ska hit dagarna tre? Du får vinka i Parken, jag kanske sitter där o spanar :-)
Kram kram

Lönnen 13 sa...

Spännande med en hemlig vinst,det vill jag gärna vara med på.
Har länkat med bild.
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram Anneli

Fias Drömmar sa...

Halloj!!!!
JAAAAAAAA jag vill absolut vara med och tävla =)
Länkar gör jag!!!!! =)
Vad fint du gjort på bloggen, ser jättefint ut =)
Hoppas att allt är kalas med dig =)
Kramar Fia

Vita små hjärtan sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Tävla är kul, jag är med!!!
Ha de gott/Agnetha

Maliva`s verden sa...

Grattis..så klart jeg vil bli med i treknigen:O)Kanskje du blir med i min konkurranse i dag også?sommerhilsen fra Maliva

Backstitch sa...

Hejsan
Slank hit helt i misstag. Nu vill jag så gärna vara med och tävla i din tävling och hoppas så klart på en vinst till sydvästra Finland.
Kram Moster

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej. Jag tävlar gärna hos dig, spännande när vi inte vet vinsten. Gör själkklart en länk med din fina ros. Håller tummarna..
Kram AnnaMaria

evamar - tävlingsblogg sa...

Överraskningar är alltid kul så jag är gärna med. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/july/overraskning-16-augusti.html

Anonym sa...

Hejsan!
Jag hittade hit idag, så nu har du en besökare till,....som gärna din överraskning vinna vill!! Gillar glada överraskningar som du kanske förstår...ha ha.
Ha en fortsatt bra dag...och nu håller jag tummarna!
gotland@speedmail.se

sandra sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen, jag gillar minsann överraskningar.Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.

Hannis sa...

Jag vill gärna vara med=))
Och länkar också!

Kram Hannis

Lillan sa...

grattis till besöken. jag älskar överasningar så jag är med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/overaskning.html

Baxita sa...

Jag vill vara med! :) har länkat här: http://baxita.blogg.se

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Överaskningar är bland det roligaste som finns. ^^

Har förståsslänkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/tavla-om-en-overaskning.html

Hoppas på tur!♥
Kram

Andrea sa...

jag vill vara med :)

Anonym sa...

Alltså så himlans kul med en överaskning vem behöver inte det ,från en som ej har någon semester i år:)

mail:nettis_moris@hotmail.com

bloggen:http://www.improveme.se/Community/Blogg/janett

Maria sa...

Vad spännande med en överaskning=) Jag vill absolut vara med och tävla!
Jag länkar också:
http://cupcake.blogg.se/?tmp=24204220

Hanna sa...

Hej på dig! Läste på en annan blogg att du hittat gamla registreringsskyltar på en loppis. Är det i närheten av dig? Jag skulle vilja köpa 2 st till mina söners rum , om du skulle vilja köpa 2 och skicka till mig. jag betalar naturligtvis porto och emballaget. jag kan betala till dig innan du skickar. Kramis Hanna

lolla sa...

hejsan
kul att du muntrade upp tråktisdagen med en tävling...först trodde jag man kunde vinna en sten...men så var inte fallet eller kanske det var ju en överraskningstävling förståss, men jag tävlar gärna och länkar i min blogg under kategorin tävlingar...
www.lollashus.blogg.se
nor@live.se
kram lolla

Vitt o Vältummat sa...

Kul med en hemlig vinst och jag är med! Länkar från Vitt & Vältummat!
Kram/Åsa

Carro sa...

Jag är med. =)

Jeanette S sa...

Spännande, jag är gärna med!

Ha en härlig helg.

plingan sa...

Oj, oj, oj, spännande värre! Klart jag vill vara med i denna hemlistävling. Länkar i min blogg!
Kram Pernilla

Ps Kul att du ville vara med i min tävling :)
Lycka till!

Carita sa...

Grattis till alla besökare :)
Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkade i min tävlingsblogg: http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/tavling.html.
Ha en trevlig helg!

Erika sa...

Jag vill vinna och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Gunilla sa...

Det låter spännande med en hemlig vinst. jag är gärna med...
Länken hittar du på min metroblogg.
Om du vill kan du även vara med i min egen tävling?

MariMaja sa...

For en trivelig blogg du har;)
Klart jeg vil være med på trekning;)
Tar 2 lodd jeg;)
Klem fra Maja

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning! Alltid kul med överraskningar. Jag länkar från min blogg! Kramis! Märta

Marie sa...

Hej! Så fin blogg du har! Får massor med inspiration av att se hur du bloggar och pysslar! Tack! Ser du har tävling också - trevlig idé! Är jättegärna med! Trevlig helg! /Marie

Anonym sa...

Hej, jag vill vara med och tävla. länkar til dig.

anette_lundstrom@yahoo.se

En gaysha tävlar sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min tävlingsblogg

malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Är självklart med och tävlar även jag och länkar också vidare på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/overraskning-1.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge! KRAM

Kristin sa...

Självklart vill jag vara med att tävla, har även länkat till denna sida via min blogg:

http://mouziee.blogg.se/2009/july/tavla-om-hemlig-vinst.html

suss sa...

Klart jag vill vara med och tävla!!! = )

lenamarb sa...

Hej !
Kul tävling!
Jag har ingen blogg men är gärna med och tävlar.

Anonym sa...

Är med och tävlar med en lott:)

/Malin (malinskalberg@hotmail.com)

Viveka i Bläckhornet sa...

Det här var egentligen en tråkmåndag. Den började inte bra...men nu när jag hamnade i din blogg blev den positiv :)

Det låter ju jätte spännande med en överrasknings vinst. Och ett stort grattis till dina 1000 besökare. Och visst är det en STOR siffra. Vi har ju alla varit där en gång. Och din blogg kommer att få mååååååånga fler...
Självklart länkar jag.

Ha en fin dag

Kram Viveka

Mitt hvite hus sa...

heisan


Når jeg blar meg nedover i bloggen din ser jeg en tævling... så klart jeg er med å prøver lykken....
Grattis med alle besøkende... sant dte er moro0)

Klem O=)

Mira sa...

Så fin blogg du har.Spennende med hemmlig gave.1 lodd til meg er du snill!Ha ein fin dag, Klem fra Mira,

clea sa...

oh jag ÄLSKAR överraskningar! jag är med till 1000 :)
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/july/16-augusti-overraskning.html
kram, clea

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat med rosbilden här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/overraskning.html

info@annakarlsson.se

Vinglefrøken sa...

Så fin blogg du har og så spennende med hemmelig vinst! Jeg vil gjerne være med i trekningen din og har linket fra min blogg - det skulle vel gi 2 lodd? Fortsatt god sommer!

~ Camilla ~ sa...

Hei, hei! Jeg vil også gjerne være med på din spennende utlodning. Jeg har linket med bilde fra min blogg. Tror sannelig jeg må ordne med en sånn konkurranse snart jeg også, men jeg har bare blogget i snart to måneder - jeg må bare lage noen flere innlegg først..

Nordisk Landliv

Therése sa...

Hemlig vinst?! Då måste jag ju vara med och tävla på din trevliga blogg! Länkat från min blogg hit.

/Therése

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om ett hemligt pris! Spännande... :D

anonitota@comhem.se

Jessica sa...

Vad spännande!!! Är gärna med och tävlar, länkar från min blogg!

Kram Jessica

Anonym sa...

Spännande med ett lotteri där man inte vet vad man kan vinna. Men, jag tror nog att du väljer en bra vinst som jag kanske har turen att vinna
Hoppas
Hälsar
Lena

lena.idbrant@telia.com

Home By Virginia sa...

Hei og Hopp :)

For en fin blogg du har...!!!

Jeg blir selvsagt med og tar 2 lodd hos deg... :D

*--- Klemmer ---*

Fröken Tindra sa...

Hej! Grattis till alla dina besökare!
Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg.
Kram!

Sofie sa...

Vilken spännande tävling! Självklart vill jag vara med, länkar från mig!
Ha det gott,
Sofie

Tessan sa...

http://tavlinsblogges.blogg.se/2009/august/tavling-1.html

ja e med =)

Villa Carl Larsson sa...

Wow vad spännande med en hemlig tävling :) Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg.

Kram Josefin

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer med mange besøkende og koselig blogg!

Selvfølgelig vil jeg være med i konkurransen din, og jeg tar to lodd :)

Ha en strålende uke!

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med på utlottningen.
Ha d bäst.
//Eva O

I & du... sa...

Gratulerer med 1000 gjester! Ha en flott sensommer. Jeg er gjerne med i konkurrnsen. 1 lodd :) klem fra Aud

Anonym sa...

Spännande! Jag är med och tävlar. svartakatten@live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla ifrån min tävlingsblogg http://benitastavlingsblogg.blogspot.com och självklart kommer jag länka din tävling därifrån.

Krams!

Anonym sa...

Hej!
Grattis!!
Så kul, jag vill oxå va med.
dolklun@hotmail.com

Christina sa...

Hei!Så koselig blogg du har!
Vilgjærne være med hos deg...;)

Ha en fin dag;)

jessie sa...

Åh va kul med så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Älskar överaskningar! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-overaskning.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Marie sa...

Grattis till alla besökare, visst är det kul att det är människor som verkligen vill läsa det man skriver.

Vad spännande med ett hemligt pris, vill givetvis vara med i din utlottning ock jag länkar med bild från min blogg.

Ha det gott, kram Marie

Anonym sa...

låter verkligen spännande med en hemlig vinst. har ingen egen blogg men vill gärna vara med o tävla. hälsningar magdalena
lillebrorsmamma@hotmail.com

Bloggullet sa...

Jag vill vara med i din tävling och länkar i min blogg.
Kram

Tonje sa...

Hei hei! Spennande med hemmelig-gave-konkurranse :o) Denne vil eg gjerne delta i. Legg ut ein link på bloggen min :o)
God helg!

Helsing Tonje

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din utlottning om en hemlig vinst - så spännande! :)

Nina C.
nina.c.hall@gmail.com

Karin W sa...

Grattis till de 1000 besökarna. Det är väl inte illa tycker jag. Va roligt med en överraskningstävling. Sånt gillar jag. Jag länkar med bilden från min sida.
Ha nu en fin vecka!
Kram Karin

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Alltid spennende med konkurranser. Jeg vil gjerne blir med og tar 2 lodd. Lager link på min side. Klem Jorunn

(eddas) sa...

Hei:)
Blir med på konkuranse jeg og:)
Mvh edda

Hanna sa...

Hejsan.
Oj vad mycket fint de fanns här, måste ju vara super vad vinsten än blir så jag tävlar gärna :)

Har ingen blogg (fast alla tjatar på mig att skaffa) så jag lämnar min mail.

hanna_watz@hotmail.com

Tea Lady sa...

Hej Du!

Vilken spännande blogg! Jag säger grattis till de 1000 och länkar till tävlingen i min blogg.

Kram
Lena

softgrey sa...

Ja, det är klart jag vill vara med i utlottningen. Vad spännande! Och grattis till 1000 besök!

Kram, Anette

shabbychickort.se

Carro sa...

Jag vill gärna vara med i den spännande utlottningen :)!

ANNIKA sa...

Jag vill va med...spännande..
grattis till alla besök!
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hei

Så fin blogg, ikke rart telleren beveger seg oppover ;o)

Jeg blir gjerne med i konkurransen din og har kommentert og linket til bloggen din ;o)

Ha en flott helg.

Klem fra Jeanette

Cc sa...

Vad nyfiken jag blir på vad det är för överaskning, så självklart vill jag vara med och tävla länkar direkt. Kram

Mollymera sa...

Det klart jag vill vara med i din tävling, norpar till mig en lott, hm jag har ju inte skaffat mig någon blogg ännu. Kram Christina
christina.m.karlsson@mark.se

Anonym sa...

hej hopp!
vill vara med om att vinna en överraskning!.. :)
/martina_holst@hotmail.com

Sugar and Spice sa...

Kul med en överraskning. Jag vill vara med och tävla och har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/08/vinn-overraskning.html

Anonym sa...

Greetings,

Thanks for sharing this link - but unfortunately it seems to be down? Does anybody here at pysseltanten-pysseltanten.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
John

Anette sa...

Hallojsan
Självklart vill jag vara med ...överraskning åhhh va spännande tar 2 lotter såklart.
Ha de så fint.
Kramen Anette

anemonen sa...

Jag är med och lägger in och länkar från sidebaren. ha en fin pysselvecka.

Anonym sa...

Its my elementary time to post on this forum,merely wannat make some friends here.if its not allowed to advise on this board,please strike out this thread.Nice to find you!

---------------------------------------------------------------
[url=http://www.sexybags.info/rssrock.html]My designer handabgs[/url]

Unknown sa...

شركة نقل اثاث بالقاهرة
شركة كشف تسربات المياه تبوك
ابي وايت صرف صحي بالرياض
اضغط هنا
اضغط هنا