16 juli 2009

Datorn e friiiiiiiisk igen...=)))))


Tjingelingeliiiiiiing mina vääänner....!!=))))

Idag kom min dator tillbaks från farbror Doktorn...
JIPPIIII...
O de bääästa av allt...
ALLTING va kvar!
Blev såå himla glad
O så himla sköööönt att få tillbaks den...
Den e MYYYCKE piggare än barnens speldator...=)))
Nu har jag bara lite göre med att lägga över de nya bilderna till denna datorn..
Så ikväll, mina vänner, får ni ha överseende med att de blev BARA EEEN liten fjuttbild,
på min blomma vid grovköksentrén...=))

Igår och idag har det bjudits på badväder här nere i Skåneland...
Igår vart de stranden och idag bassänger...=))
Liite moln o vindar va de...
men de står jag GÄÄRNA ut med!

Har inte suttit så mycket vid datorn de här dagarna...
o känner att jag inte RIIIKTIGT hunnit kika runt hos er, som jag vill....
Ska bli ändring på de nu...
Vill oxå hälsa välkommen till de NYA blogg-gäster jag fått...=))
Tänk att man VARJE GÅNG man e inne o kollar runt...
upptäcker FLER O FLER nya bloggar, som man inte hittat innan..

TÄÄÄNK...
att jag verkligen KAN skriva ett KORT inlägg...hihi...

Men IMOOOORRON....
Dååå...
e jag tillbaks...
Med ett LÅÅÅÅÅÅNGT inlägg igen...hihi...

Tills dess...

TA HAND OM ER, O KRAAAAAAMAZ....

Kraaamizar Git



4 kommentarer:

Anki sa...

Åh, vad du är gullig!
Nejdu, han har inte kommit iväg än...men nu är det på G!
Jaså du har fått limousinen tillbaka, det var väl för väl...det är guld att ha en egen, hihi...
Å badar gör ni...det ÄR visst du som har sommaren iaf...här är den då INTE! Fan, det bara regnar & blåser...igår sken solen en stund, då fick jag nästan jaga solstolen i blåsten, haha...
Men näär den kommer, ja då släpper jag den inte!
Håll nu alla tummar du hittar kl 2...då är det klippt!
Nu har jag varit ute på sista 'kissen' med dogsen, lite otäckt är det ute...vattnet är svart & det är dödstyst! Jag bara gick o väntade på att jag skulle höra nån som mumlade...hjäääälp! Usch!!

Hörs i morrn! Natti natti...kramen!

jade sa...

The flowers look very lovely (but i could not understand, what you told ;))! And thank you so much, for your nice comment!

Wish you a wonderful weekend, Hugs Jade

Hannis sa...

Skönt med datorn!

Härligt med bad och sol.
Sitter och dricker morgonkaffe och väntar på resesällskapet för färd mot Nora.
Och allt jag längtar efter är bad!
Tänker hoppa i så fort vi kommer fram=))

Ha en go helg/
Kram Hannis

Anonym sa...

Hej!
Vad skönt med datorn.
Jag har en liten fråga.Finns det möjlighet att beställa lavendelkorg?
Mvh Monica monikanen@yahoo.se