03 april 2013

Vår på G?



Halloj!
Äääntligen verkar det som att VÅREN hittat hit.....
Idag har det varit ett helt underbart väder i Skåneland!
O mina krokusar blommar för fullt i rabatten!
sååå härligt....

Hoppas det håller i sej till helgen....
så man kan spendera den i trädgården...
känns nästan som att det behövs...;)
Granris o doningar som flugit runt i hela trädgården....

Helgen som gick, spenderades på vägen, kan man nästan säga...
Vi hjälpte dottern att flytta....
från Linköping...
till Stockholm....Liiiiidingö.....joråsåatte....;)

O jag kan ju säga...
att jag nog ALDRIG varit så nära en hjärtinfarkt...
som när jag körde i Sthlm....!
Fy för den lede....
Man e ju lixom van att köra här ute på landet...
Helt plötsligt var det femfiligt....
o bilar ööööööverallt!!
Puuuh....
Men fram kom vi....:))


På bilden idag...
brodyr på ett gammalt lakan....
som hänger i hallen...
som draperi...
Så underbart vackert!
Älskar gamla lakan....


Kram Git

2 kommentarer:

Hannis sa...

Fin bild!!

Och jag förstår dig med Stockholmstrafiken...
Jag har ju familj där men eftersom att det bara tar 40 minuter med tåg från mig så föredrar jag det.
Vägrar att köra där!!

Visst är det skönt att våren är här=)) Äntligen!

Kram Hannis

Unknown sa...

Hej!
Jo solstorna är köpta på Rusta,dom hade sänkt dom med 200 :- innan påsk =)

Fy attan för att köra i Stockholm! Gillar inte ens att åka på E20 mellan Skaa o Mariestad.Men jag kör ju som en kratta oxå *hihii*
Kramis