07 april 2013

Hallen...


Yeeehaaa....
En "liten" bildkavalkad från hallen....:))

 

Påskriset o påsksakerna åkte bort igår....:)

O jag looooooovar att såhär städat o tomt e det AAALLTID i hallen......;))

 

En vy mot köket....
Här står jag lixom i ytterdörren....
Så såhär ser det ut när man kommer hem till moi...;)

Obs! Nonchalera den yttepyttiga glödlampan i taklampan...
SKA sätta i en större......(nån gång...haha)

 

Den fina lilla krukan fick jag i julklapp av syster yster....
Ruffig o goo...

 

Jepp....
VÄLKOMMEN in till mej....;)


Kram Git

1 kommentar:

Chokladvillan 1910 sa...

Så dottern har flyttat till Stockholm & till gräddhyllan dessutom ;) hehe
Varmt välkommen säger jag till
henne !
Städade hallar hör till ovanligheterna... Tänk att det alltid blir en avlastningsplats för allt möjligt & omöjligt !? Jag har dammat i dag men det hjälps inte mycket, i morgon är det lika illa igen !
huvva:(
Jag vill också plantera lite blommor ute ! I dag är det kallt, blåsigt & singlar ner snö :((
Må så gott !
Kram Anki