19 april 2013

Mera grovkök/tvättstuga


Kom på att jag lovade lite fler bilder från grovkök/tvättstuga....
Soo heeere it comes;


En gammal nyckelknippa med en fin träbricka hänger här...
Den har tillhört mina föräldrar...

 


En gammal barnsärk köpt på loppis.....

O såklart en vattenkanna....denna i zink...:))
Nåt särskilt med kannor....jag bara ääälskart!

 

En mörk bild med motljus...
men DOCK...:)
Nonchalera den ybersnygga studsmattan utanför....haha...

 

O så hyllan med tvättmedel/sköljmedel bl a.....

Jepp...
det var allt från mitt lilla place...:))
Här tillbringas myycket tid!:))

Ha en underbar fredag o helg, mina vänner!


Kraam Git

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med Zink....
Trevlig helg!
Nu drar vi iväg på lillsemester i natt...ska bli kul!
Kram kram