16 april 2013

Köksbordet...


Äälskar fräscha blommor på köksbordet, såhär års....
O just nu e det en del pasteller i det pysseltantska palatset...:))

 

Den här fina ljusstaken till blockljus...
inhandlades på NETTO....för hela 39 kronor...;)
Sånt gillar jag...:))
sjabbad o klar...
De andra ljusstakarna kommer från loppis...
dom har jag fått sjabba själv...:))

 

Ljus i glasburk...
jepp!

Kronan på verket (hihi)
står inte kvar här längre...;)
Den hamnade nån annanstans igen...:))

 


Idag fick jag plocka bort en del av rosorna..
för de hängde med huvvet...:(
Klippte av några stycken
o la i ett vinglas med vatten...
Så blev det fint igen..:))



Ni som nån gång varit på Östregårds loppis i Moheda..
vet väl att de nuförtiden har en blogg?
Klicka på länken...så kommer ni dit...
Där kan man lägga till sin egen blogg oxå...:))


Kraaam Git





1 kommentar:

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Fina bilder! Japp, Östregårds loppis är helt klart min favorit. Ligger inte långt från där jag bor, och det är praktiskt när man hittar favorit-matgruppen - inte långt å frakta hem ;). Ha en fortsatt fin vecka i vårsolen.

Kram från Maria