16 januari 2012

Mysdagar....

 Godmorgon!...

Tänk...idag e det min fjärde lediga dag...
att få gå här o bara skrota...
i pyjamas o varma strumpor...
Tända lite ljus...
en goo brasa...
Såå jäkla mysigt...


Kände att jag såå behövde detta...
Har ju varit fruktat intensivt på jobbet ett tag...
men nu känner jag att batterierna e LADDADE igen...:))

Mitt köksfönster, som ni sett sååååååå många gånger...
men där jag fixar o donar hundraelva gånger i veckan....:)))

Jag e såå glad för mitt köksfönster...
karmen mitt på, som min guube fixade till av en gammal bräda...
Min bänk, loppisfyndad sådan...o sen fixad av MOI...:))
O såklart min lilla gardinstång...av en gren....

Jag är verkligen såld på det OPERFEKTA...
älskar att "höfta"...
ta det man har...

Det går lixom igen i allt...
matlagning....följer sällan ett recept...;))
kläder...jag klär mej helt enkelt SKÖNT!...har fullständigt lämnat alla klädkoder bakom mej...;)
går GÄRNA i mjukisar...inte bara hemma...
hår....klipper o färgar mej själv...o även resten av familjen...

Jaa...det var lite om mej, det...;))

Nu ska jag stoppa tassarna innanför täcket igen...
såååå skönt...


Kraaaaam Git


Haha....ser nu att jag syns i fönstret...myyyycket koncentrerad, o med glasögonen på nästippen...
Jaja...jag bjussar på den stiliga bilden...OPERFEKT, som sagt....;))) 

1 kommentar:

Anki sa...

Ja du kan tro jag väntar, jag har köpt sååååå mycket redan...babyavdelningen är som en magnet, haha!
Åh jag älskar dina bilder, du har så jäkla mysigt...å dina lösningar är helt outstanding, jag gillar det inte perfekta!

Natti natti vännen!
Kram!