01 januari 2012

Datahaveri...IGEN!


1 januari 2012.....
Första dagen på det här nya året...
Nyårslöften?
Nope...inte jag iaf...
Spännande är det när man liksom står i en öppen dörr...
Ett nytt år att fylla...
med förhoppningsvis en massa GLÄDJE...
KÄRLEK...
SPÄNNANDE HÄNDELSER...
MÖTEN MED NYA MÄNNISKOR...
INSPIRATION..



Visst är det spännande?!

Något som däremot INTE är särskilt spännande...
är att min dator återigen havererat....:(
Guuuben lyckades starta om hela systemet...
men detta innebar att ALLA mina bilder e borta...:((((
UTOM då de som finns i Picasa albumet...
t ex dessa ovan...
Som är från Växjö förra sommaren...
Men med ljusen tända passar de bra nu tycker jag...
Lite julkänsla över dem...

På tal om julen...
så börjar det bli dax att AVJULAS här hemma....:)
På tisdag när jag är ledig...
åker granen ut...
Tror att det enda som ska få vara kvar..
är belysningen...
stjärnor o stakar....

Ljus i detta mörker behövs verkligen....


Ha det bäst ni gooa....



Kraaam Git

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Min man stoppar mig när jag börjar prata om att plocka undan julen, han tycker att det kan få vara kvar lite tomtar. Så jag får göra som jag brukar: smyyyger ut julen lite försiktigt;)
Ha det bäst!
//Marie

Anki sa...

Hej du goding!
Vilken jäkla otur med datorn, alltid ska det va nåt!
Mm jag är oxå trött på julen nu, det är ju liksom över...stjärnorna och granen får iaf hänga med lite till!

Hoppas du hade ett fint nyår iaf och att det nya året blir kanon!
Största kramen!