11 januari 2012

Lite jul.....


Asså måååste ju bara berätta....
vad jag fick i julklapp av min söta guuube....

I flera år har jag haft en äldre modell av mobil...
en sån med lock...
som jag iofs tyckt var huuuur bra som helst...
Meen........

Det fanns inget minne i den...
så jag kunde ta typ en bild...
sen var minnet fullt...:)
O kameran var heelt värdelös.....

Sååå....
Intet anande...
packade jag upp  min julklapp...
som var en SAMSUNG GALAXY mini....:))))))))))))

vit såklart!
Superfin e den...
o det är med den jag fotat dessa bilder från i julas....

Hjärtat på översta bilden, är en julklapp från tvillingdottern...
Dom vet preciiis vad mamma gillar...hehe...:))




o lilla KNOEN fick följa med hem, när de hade halva priset på julsaker...
Han stod i centrum på julbordet, kan jag säga, haha...

Även den fina lyktan åkte med för halva priset...sånt gillas!

Snart vankas en jobbekväll...
hoppas på en lite lugnare än igår...
Då vi hade räddningstjänst, ambulans OCH jourläkare på plats...;)
en vanlig dag på jobbet, m a o!

Kraaaamizar Git

2 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen! Å då är vi i samma sits!!! sitter just nu och skriver från min I phone.... Lär mig sakta men säkert. hihi
Älskar din know:):):)
Kramkram <3nettan

Anki sa...

Heeeej tomtegubbar...lalalala...
Jag har fortf granen kvar så varför inte, hihi!
Jag trodde du firade jul än, men det var ju klappar...Vilken lycka att få en ny mobil, vilken snäll gubbe du har....vid såna tillfällen skulle jag oxå vilja ha en...gubbe menar jag...men näääääe! Fast man kanske kunde låna en, fniss...ny mobil behöver jag ju!

Ha en toppenkväll på jobbet gumman!
Känner allt igen det där alltför väl *ler*

Kramisen!