04 oktober 2010

Lampförvandling...

Tjingeling såhär på månda´n..=))
Ny vecka nya möjligheter.....=))
På tal om MÖJLIGHETER....
När min billiga lampa från Netto, gjort sitt, o började tappa skärmen...
vad gör en Pysseltant då?...
Jooooo....
Hon tillverkar såklart sin EGEN skärm!..=))))))

 Familjemedlemmarna tittade myyyyycket konstigt på mej...=))
Meeen...
Efter mycke om o men erkände de senare på kvällen..
att den blev faktiskt rääätt bra...;))


Lyser med ett milt o mysigt sken...=)))
Tog rätt o slätt ett beigt tyg...
Drog några remsor...
o virade runt...
Har inte ens fäst dom på nåt vis...
ville ju först prova o se hur de blidde...=))
Liiitta cooolt tycker jag...hihi....

Idag blir dom grå svarta igen...
Dvs hårstråna..hihi...
Dessutom har saxen fått göra sitt...=)))
Så nu e man stajlad o SNYGG igen...;)))))
(Iaf om jag får säga det själv...o det FÅR jag juuu...hihi)

Ha en fortsatt härlig måndag....här skiner solen från en klarblå himmel...=)

Kraaaaamizar Git

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Hei
Så utrolig tøff lampskjerm.
Nydelig farge på skjermen.
Klem

Pysselpalatset sa...

Åh, det gillar jag ruff och tufft... Skulle vilja se hur du ser ut också... kram J

n o r d i n g å r d e n sa...

En rikigt snygg och shabby-aktig lampa, läcker och unik!!

ja, ha, ha, vissa kvällar är rikigta bloggkvällar, och jag har alltid en massa inlägg på lager och ibland blir man leds på vad man visat, iblnad sitter jag på tåget också, då är det bra att fördriva tiden... bloggning är KUL!!! :) :) Mari.

Livsresande sa...

Åh, så tjusigt du gör pysseltanten No 1. Fin fint!
Kram
marie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad snygg den bidde! Tänk vad bra att man inte behöver slänga saker bara för att de börjar gå sönder...

Joooo, visst är graviditeten rätt självförvållad ;0). Jag väntar inte tvillingar (tack gode gud!) men det här är den fjärde graviditeten sedan -05 och det börjar kännas i kroppen att den har varit med förr... Jag hoppas på att bli mitt vanliga glada jag om någon dag igen!

Kram/ Anna