27 oktober 2010

Nattasudd....;))

 Om ni läser detta ikväll...(inatt)...så gåååå för Guds skull o LÄGG ER!....hihi...
Asså...huuur jädra svårt ska de va o komma i säng?...
Blir tokig på mej själv ibland...
Sen e man huur trött o seg som helst när klockan ringer....*skäms*..

 Idag har jag varit ledig...
o har bara traskat runt här o inte fått så mycket vettigt gjort....
Fast...tjaaa...jag bytte gardiner...på TOA!...hihi...
Sen var det stopp i filtret på tvättmaskinen...o när jag tömt det, o satt tillbaks det...
så MINSANN om inte jag lyckades sätta det fel...eller nåt...
så det rann vatten över HEEELA golvet i grovköket....:(((((((
Asså..har man inte jobb så nooog fasen gör man sej...
Va har jag mer gjort sen sist då.....

Jaaa....jag har iaf INTE tänt ljusstakarna på bordet...
för dom står nämligen inte kvar där längre...thihi...
bilden e nämligen sen förra året...i oktober...
o OJ va dom har flyttat runt sen dess...:))

Håller iaf på att packa lite inför helgen...
vi åker nämligen till Lalandia igen...
dax att få litta simhud mellan tårna...=)))))
O huuur jädra svårt e de inte att packa då?!
Jag e heeelt hopplös när det gäller packning...
tar typ med mej för alla vädertyper o temperaturer...
o TÄNK OM...o tänk om...o meeen tänk ooom....
gaaaah....
heeeelt hopplös I KNOW...hihi..

Ska iaf stoppa med mina nya COWBOYSTÖVLAR...
som jag köpte igåååår....;)))))
Blir nog suuperfina till nån snygg tunika o tights....
eeeh...nu e de ju bara de...
att jag har en hel del tunikor...
sååå packningen lär väl bli TUNG som vanligt...;)))

Näää....nu ska jag FÖRSÖKA stoppa den här kroppen i säng....
kommer väl drömma mardrömmar om den här kroppen i BIKININ...hihi...=))))

Sussa gott alla....

Kraaaamizar Git

4 kommentarer:

Hannis sa...

Hej på dig din nattsuddare=))
Hoppas att du får sköna dagar med mycket skoj nu!!

Kram Hannis

Bringen Blomster sa...

Så det er ikke bare meg som sitter fast framfor dataen til langt på natt ;) Er jo så mange flotte blogger man bare MÅ se innom før man tar kveld ;)
Ha en fin dag!
-synnøve-

Sjabbig men chic sa...

Uscha jag har också varit dålig på det där med att lägga mig den senaste tiden. Men jag har liksom haft så mycket att stå i. Jättedumt för jag får så mycket mer värk när jag är trött. Ikväll är det dock lugna gatan nerkrupen under filt i soffan. skönt. Härligt med en liten tur.

Kramis Lisa

Unknown sa...

Ha det så gött i badet.
Jag får inte så mycket gjort nu pga.den jäkla Fibtomyalgin =(
Vill så mycket men orken finns inte
Nu ska jag iaf.se på idol
Kram Sari