08 oktober 2010

Shopping...

 Halloj gooa bloggvänner...=))
Vill ju visa vad jag handlade hos Madame Plantier i förrgår...
Det fina kuddöverdraget....=))))))
(Bilderna är lånade från Madame Plantiers hemsida)

Dessa suuuuperfina korgarna står numera på min köksbänk..
o vaktar mina köksredskap...=))))


Sen den här lilla söta skopan...
Den satte jag ett brodyrband i ...o har i min nyckelknippa...=)))
Hade länge letat efter något SHABBY att sätta där...
meeen...såklart...som den pysseltant man e...får man fixa till själv...=))))
Så nu e t o m min nyckelknippa SHABBY CHIC....=)))))))))))

Idag e de ääääntligen fredag...
myysdag....
O imorrn bär det av till loppisar...=)))))))
Har t o m fått ett uppdrag av min chef, att kolla efter uppläggningsfat o skålar, till jobb...=))))
Visst e de bra med ÅTERVINNING?...=))

Ha en häärligt mysig fredagskväll mina vänner...
Här ska det bakas PIZZA...

Kraaamizar Git

1 kommentar:

Synnøve sa...

Kjempefin putetrekk.
Så smart og fint og ha lys i runde kurver.
Søt nøkelring
Klem