28 maj 2009

Kylen e fuuullll, hick...=))


Halllloooo mina vänner=)))
Har äääntligen kommit hem o packat upp alla varor...NU E DE FUUUULLT HÄR kan jag säga, hihi. Kylen e full, frysen håller på o spricka, o nya tandborstar dansar glada i lilla tandborstbyttan...=)))Shampoot har förökat sej, o frukostflingorna minglar med nyyya grannar...Strömförande flugfångare har inhandlats (nu ska dom små j****rna få), o Vakre Hjem ligger o väntar på mej...mmmmmm.
Barnen har fått skolavslutningskläder, o magarna fått sitt på McDonalds, hihi.
MEEEEN!!!!


Ingen färg...=((((
Det tog en sån hiiimla tid, med kläder o skor, att Bauhaus hann stänga...=(((
Meen...skam den som ger sig=) Imorron efter jobb, e de jag som besöker Granngården=))))
Jag SKA ha färg, så jag kan komma igång o måla heeelst imorron...
För sen blir de loppis igen på lördag =) o då vet man ju aaaldrig vad som följer med hem...hihi.
Vet inte varför, men jag blir LIKSOM ATTACKERAD av grejor bara jag visar mej...
Faaast, med tanke på hur jag prutar, BLIR JAG NOG SNART PORTAD, hihi.
Visar lite sneakpeak bilder på köket igen, mitt lysrör, som maken spraymålade SVART, när jag målade om köket...MMMM ME LIKE=))) Innan va de en konstig roströd färg...Va lite i valet o kvalet (hrmmm konstiga ordspråk jag använder valet o kvalet?????) om de skulle bli lite metallfärg eller svart. Men maken tyckte svart o då blev de så...Så fick han åtminstone känna att han fick påverka liiiite, hihi. O de blev ju skiiiiiiiitbra!!=))
Sen e de ett par av mina FLASKOR, som står modell på andra bilden. Den stora i bakgrunden köpte jag i en träbehållare, vet inte va dom heter, men hur som helst, så använder jag den som "bord". Har för tillfället en växt på den...Den har agerat sängbord o lite allt möjligt...Gillar att använda saker till annat än de är tänkta till...
Förresten...
Hade ju en myyyspys kväll igår, mannen kom inte hem förrän vid elvasnåret...Jag passade på att kolla "Australia" med Nicole Kidman. Hon e inte annars min favvo precis, men jag gillade henne verkligen i denna filmen! Absolut sevärd!! Men lååång...Varade nästan tre!! timmar.
Den får 4 av 5 loppisar av meeej...hihi...
Näää, nu kallar snart kudden...
Jobbar imorron bitti, men SEN!!=))) E DE HEEELG!
Ha en sköööön kväll, o en GOOOD NATT, vänner!!=))


O hörrni; DEN SOM SÖKER EFTER VÄNNER UTAN FEL, KOMMER INTE ATT FÅ NÅGRA...

Kraaamizar Git

Inga kommentarer: