29 oktober 2011

Ny ljusstake....


En liten snabbis, från en FORTFARANDE sjuk pysseltant.....:((
Med lunginflammation i kroppen, gick jag på kundkväll i onsdags....
OCH jobbade...
både onsdag, torsdag o fredag....

Men igår fick det vara nog..
kunde knappt andas utan att hosta...
och kunde verkligen knappt ANDAS.....
Ringde vårdcentralen igen...
o den här gången blev det diagnos; lunginflammation.....

Men nu har jag iaf fått antibiotika, så nu blir det förhoppningsvis bättre....

Dessutom sjukskrivning i en vecka.....



Ikväll e jag hemma själv...
Resten av familjen e iväg på middag hos svärmor o svärfar...:(
Svärmors goooa stek....o sås...
Men guuben har fått order att ta med doggybag hem.....:))
Även om inte matlusten riktigt är densamma...



Hur som helst...
I onsdags kom jag hem med två ljusstakar en kruka o en cyklamen...
Den ena ljusstaken är den rostiga svarta saken....:))))))

Den andra är i betong...
bild kommer en annan dag....

Gillar såååå mina fynd....
Älskar den rostiga ljusstaken....

Nu ska jag återgå till tv-fåtöljen...
snart vankas "Så mycket bättre"...i ENSAMHET......:((

Kraaaam Git

Oj....såg nu att cyklamen ser lite ledsen ut på bilden...hihi...Men jag lovar att den fått vatten sen dess, o e myyycket piggare idag...;))

6 kommentarer:

Anette sa...

Halloj vännen
Men fy va jobbigt att vara sjuk ,hoppas de lättar snabbt nu med medicin.
Jättefin ljusstake du hittat .
Ha de så bra de bara går.
Kramar Anette

Miruschka sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har, helt i min stil:)
På återseende//Marie
PS: krya på dig!!

Unknown sa...

Bra att du vattnar den fina cyklamen så den piggnar till och hoppas att du oxå gör det med antibiotikan!
Kram Sari

Hannis sa...

Fina ljusstakar, ser tunga och rustika ut.

Men människa! Nu är det du som tar det lugnt! Lunginflammation är inte att leka med.
Vila och var rädd om dig/Kram Hannis

Betong ute och inne sa...

usch hoppas du kryar på dej...inget vidare att vara sjuk...
Vet inte om jag sagt det förrut, men det är en himla mysig blogg du har...me like!

Ha en skön kväll
Kram Malin

Enkla Ting sa...

Tack för i onsdag!!! Hoppas du snart bättrar dig...
En stor KRAM till dig!!!!
KAJSA