05 oktober 2011

Längtan?....


Har suttit och kollat igenom mina bilder i Picasa-albumet.....
Hmmmm....
När man ser bilder på SNÖ...o JUL....

shit pommes frites.....
ATT man längtar?!


Men visst ser det mysigt ut?....

Men när man sen tänker på allt snöskottande...
o innesnöande...(vi bor låångt ut på landet...)
så känns det helt plötsligt inte liiika kul längre...:(

Men VISST e de MYYYYSIGT?!!


Handduken i korgen överst...
tillhörde min mamma...
hennes initialer....
Hon lämnade oss för fyra år sen...
skulle fyllt år i söndags...
Och är MYCKET saknad.......
Men sitter på ett litet moln o vakar över oss......


Idag e jag LEDIG....
o tänker strosa runt i pyjamasen HEEEEELA dagen...:))))))))



Kraaaamizar Git

3 kommentarer:

Anki sa...

Hmm, näe nu är det inte långt kvar...till jul menar jag! Å visst ÄR det mysigt!
Ha det gott nu pyjamasskrotarn, hihi!

Kramis!

Hannis sa...

Men så skönt att gå i pyjamas hela dagen! Passa på!

Alltså jag fryser när jag ser snöbilderna!
Det ser mysigt ut men jag längtar inte direkt=))

Kram Hannis

Unknown sa...

Visst längtar man till advent...Men inte till att bli insnöad!! Det brukar ju jag bli varje år =(
Har åkt på en jäkla förkylning som jag försöte kurera igår med en kopp GLÖGG ;)
Tjuvstart *fniss*
Kram Sari