09 juli 2012

Östregårds antik och loppmarknad



Vilken mysig dag vi hade igår!
Jag, guuben och yngsta dottern åkte iväg till Småland...
Tog det lugnt...
hade fikakorgen med oss...

O dessutom visade sig vädret från sin bästa sida....:)))

 

MAAASSA folk....
o MAAASSA saker...:))

Inget av det på bilderna följde dock med mej hem...
även om jag var väääldigt sugen på borden...bägge två!...

 

Men lite småattiraljer...
någon korg...(ovanligt, haha)
zinkspann, modell mindre...jääättesöt....
tja...
o lite till....

Vi käkade korv...
o fikade på en filt på gräset innan vi åkte....

Sen stannade vi till vid min EGENTLIGA favvoloppis....
meeeen....
vilken besvikelse....
han hade stängt av hela ovanvåningen...
pga rasrisk(!)
o resten var en enda röra......:(

Så där bidde det inte nåt....
Däremot hade det öppnat ett jättefint café vid sidan om....
där vi köpte glass...
o lånade toa...
Som till dotterns förtjusning visade sej ha ett ROSA toalock!...haha

På väg hem, stannade vi även till vid GODISFLYGET....
de har billigt lösgodis...o jääääättemycket!
För tonårsbarnen var hemma...
ville inte följa med...
men gissa om de blev glada när vi kom hem....haha...
med en stoooor godisburk....


Nu väntar lite middag...
sen blir det ett svettigt STEP-pass!...


Kraaam Git

4 kommentarer:

Hannis sa...

SHIT!!!
Så mycket fina prylar jag ser på bilderna!
Tur att inte jag var med, då hade du fått burit bort mig därifrån=))

Kram Hannis

Änglajord sa...

Halloj!

Tänkte bara tacka för en superfin och gullig blogg! Vad duktig du är!!
Kram Karin

Rosa i huset i vitt sa...

Vilket härligt ställe det verkar vara

Kram Rosa

Maria sa...

Kikar in och önskar dig en helt underbar helg, kram Maria ♥