07 juli 2012

Loppis....



Idag blev det en liten loppissväng...
Fann bl a de här flaskorna...
gillade formen...
på den lilla är det en fransk lilja i glaset...:))

Imorgon blir det en lite lääängre loppissväng...
Vi tänkte nämligen ta o köra till Moheda...till Östregårds antik o loppis...:))

På hemvägen blir det väl loppisen i Hjortsberga...
där har jag gjort måånga fynd...:))

Det blir till att packa kaffekorgen...
o så stoooora bilen...
o förhoppningsvis...
MAAAASSOR av fynd!!...:)))


Kraam Git

1 kommentar:

Anki sa...

Hmm så du ska på utflykt du, låter väldans mysigt! Här har jag precis konstaterat att jag har för mycket prylar så det blir no loppat för mig!
Fast jäkla sugen är jag, så vi får väl se hur länge jag orkar hålla det...får väl proppa källaren full av ännu mer prylar så kanske nåt nytt kan flytta in, hihi...

Lycka till med jakten, hoppas du hittar en massa goodisar!

Goooa kramen!