16 april 2012

Ljuslykta...


När vi var iväg till Lalandia, badlandet i Danmark, på sportlovet..
Köpte jag med mej den här superfina LJUSLYKTAN hem.....
 Har lite som tradition att handla en inredningspryl med mej hem...
Inne på själva centrat finns nämligen en suupermysig inredningsaffär...
visserligen med ganska hutlösa priser...
men dock...;))
 

Lyktan är ganska stor...säkert en 15 cm i diameter....
och hög...
Inuti finns en glascylinder...

Mina gardiner har jag ju inte heller visat...
De var från början 3 längder...
loppisfyndade för 30 kronor....
som jag sen delat varje längd i 4 längder....
alltså allt som allt....12 längder....
Blev ju inte så breda..
men det passar utmärkt...då mina fönster i vardagsrummet inte ÄR så breda....:)))

De är i ljust linnetyg...
o jag har INTE sytt några kanaler eller kantat...
har satt upp dom med klämmor...
o kanterna får vara RÅA.....sånt gillar jag juuu...:)))

Ha det gott......

Kraaaam Git

Inga kommentarer: