09 april 2012

Liiiite mera påsk.....:)


Mina fina träskor passar så bra nu till påsk, med sin klargula färg...
Har varit på vippen att måla dom många gånger, men hejdat mej i sista stund...
Vilket jag faktiskt är glad för....
 De är så härligt slitna...
Någon har faktiskt GÅTT i dessa......:)))
Härligt att tänka på...men stackars människa...för de är verkligen inte SKÖNA!...;))

 

Min mulliga tupp (eller e de en höna?) får sitta i hallen på lådorna...:))

 


O så påskliljorna i full blom.....

 

Ser ni att jag fångat en HUMLA i luften?...Kompisen sitter redan på blomman...:))
 

Köpte några VAKTELÄGG hos blomsterhandlarn...
Lade dom i min stora glasburk, tillsammans med ett lila ljus....
 Har fått lite dille på just LILA!...:)
 

Japp...
Det var påsken hos PYSSELTANTEN det...:))
 Får väl se om det blir ett inlägg lite senare med dukningen...:)))

Kraam Git

1 kommentar:

Anki sa...

Hörru vilka fina, dom ska du väl använda?,vill man va fin får man lida pin vet du väl, hihi!
Så mysigt det är hos dig, ser ut som värsta lilla fina butiken på trappan...me like!

Sköt om dig gumsan!
Kram Anki