28 februari 2012

Jag ÄR kvar....:)


Halloj....
Ja...det duggar ju inte direkt TÄTT mellan inläggen här just nu....
men det är lixom så mycket ANNAT som tar tid o plats i mitt liv.....:)

Inläggen kommer helt enkelt när de kommer...:))))

 

Jag har ju haft semester en vecka....
såååå jädra skönt!
Men hur snabbt går inte en vecka då?!....
Föör jäkla snabbt om ni frågar mej.....
Såå himla skönt o va ledig...
och så var vi iväg till Danmark o Lalandia oxå...
Simhud mellan tårna har man nu....;))
Bowlade gjorde vi oxå...
gissa vem som kom sist?....;) Jajamen....en liten pysseltant minsann....:)))
Tur man e bra på så mycket annat....hihi....

Nåt som jag INTE e så himla bra på däremot...
e att komma i säng i tid....:(
För nu e de HÖG tid för mej att gå o lägga mej...
ska ju upp tidigt imorrn......


Ha det bäst ni sköna...:)

Kraaam Git

1 kommentar:

Unknown sa...

Samma här..låångt som attan mellan bloggandet..men jag har ju 7 små valpisar att sköta om =)
Ha en trevlig helg
Kram Sari