10 september 2011

Loppat...:))


Hmmm...här kommer ett lite STRESSAT inlägg...;))
Huligansonen står här o stampar vid sidan av mej...
o vill ha tillgång till datorn...:(
Snäääälla snälla tomten.....Kan jag be o få en EGEN dator i julklapp?!....;)))))



Nåja...
Idag blev det några loppisar...
Inga stora fynd...
men några lådor...
o en krok...
Som genast satte igång en fixning i grovköket/tvättstugan...:)))))



Inga jätteförändringar...
men återigen smyger det RUFFA o grova sej på.....
GILLAR!
Känner att jag mer o mer förflyttar mej från det vita/svala...
till det råa/ruffa o lite bohema....:)))))))

Allra helst nu...då vi går mot mörkare årstid...
e de så skönt med lite ombonat....
O jag älskar ju textil...
mattor....gardiner....draperier....
skulle aldrig klara mej utan....
Kan tycka det är jättesnyggt hos andra...
men själv MÅSTE jag ha det..:))))))))

Nuuu ska jag lämna över till sonen......
såååå....

Ha en myyyysig lördagskväll....

Kraaamizar Git

1 kommentar:

Maliva`s verden sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen inne hos meg...Jeg faller pladask for alle dine loppefunn, og for en så billig penge, er kanskje turen til Sverige verdt å ta. Ha en fin kveld! Klem fra Maliva