01 september 2011

Höst pau riiiktit...:))


Jahaa..
Nu har vi tatt steget in i September....
Nu e de faktiskt höst...PAU RIKTIT!

Här tänds ljus o myses varenda kväll...
o morgon oxå för den delen.....:))


En annan del av vardagsrummet på bild idag...

 Gillar murr murr.....;)))

Vart iväg igår..
Ikea...Flower team...Bali....
Men nåt har hänt....


Jag har blitt extreeeemt KRÄSEN!
Tycker för det första att ALLA inredningsaffärer kör med samma typ av sortiment...
Mycket rosor o romantik...
NOT my cup of tea.....

O såklart...mycket lantligt o franskt....
Så trååkigt när alla har samma lixom....:((

Så de bidde minsann inte mycket handlat inte...
Några kuddfodral o ljus på IKEA...
Gröna växter (varav en MONSTER-variant av murgröna, hihi) på Flower team....
o på Bali, bidde det ett lavendelshjärta till bilen, ett korgfat o en ruffig kruka.....

O allra helst BALI blev jag jättebesviken på...
De har då haft ett supermysigt sortiment med mycket orientaliskt o murrigt...
mycket mörkt trä o så...
Kul att blanda in i inredningen tycker jag...
men som sagt...
blev superbesviken...
Eller oxå e de bara jag som har börjat bli vääldigt kräsen....:))



Nåväl...
nåt som sällan gör mej besviken e ju iaf LOPPIS....;))
o förhoppningsvis blir det en o annan i helgen...:)))
Lite kräftor ska oxå hinnas med...
o så bara UMGÅS.....:)))))



O så....
måste jag plantera min LJUNG som jag köpte...;))
Hade ABSOLUT inte tänkt handla nån ljung än...
meeen....
den va ju bara såååååååå fin...
o tänkte att den lyser opp...
Fast nu läste jag på löpsedlarna att SUPERVÄRME e på väg....
hmmm...
inte direkt läge för LJUNG då va?!...:))))))))))


KRAMIZAR Git

1 kommentar:

sylvia sa...

hei åå så fint du har pyntet det til høsten, skjønne bilder,
ønsker deg en flott weekend,
klem fra sylvia