26 december 2010

God fortsättning....


Kikar in en liten snabbis för att önska er alla en GOD FORTSÄTTNING!
Nåå....hade ni varit SNÄLLA?;))
Iaf hade  JAG det...
Fick en ny KAMERA av guuuben o huliganbarnen...:)))))
En suuupertunn digitalkamera med systemfunktion....
Så NUU fotas här kan ni tro...:)))
Ska bara lära mej alla tekniska finesser oxå...



Men jag glömde ta en bild på dukningen på julafton....
Gjorde det riktigt naturnära...
med granris o kottar...
o bara några enkla blockljus....

Annars då...
tjaa..
här myses för fullt..
Igår var vi på premiären på Narnia...i 3D....
riktigt mysigt...

o idag har det varit massor med filmer på TV...
o fortsätter likadant resten av kvällen...
så nu ska jag återgå till sköna FÅTÖLJEN...:)))))))

Ha en riktigt mysig kväll...

Kraamizar Git

3 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken julklapp!!
Vad kul!

Hoppas att du fortsätter att njuta nu och bara mår gott.
Själv ska jag jobba tre dagar men sen är jag ledig i fyra=))
Då återgår jag till godisfrossa!

Kram Hannis

Helena Ljunggren sa...

Kikar in och önskar en god fortsättning hoppas att julen varit fin.

Sjabbig men chic sa...

Vilken härlig julklapp! Ha en underbar kväll min sköna!

Kramis Lisa