11 november 2010

Happy birthday, siiiis...:))


Tjingeling såhär i kvällsmörkret...=))
Här blåser det som iiiin i....
Men vi har iaf klarat oss från snön, här nere i Skåneland, än så länge...

Idag vill jag hylla min lillasyster...alias JOUREN...som fyller.....eeeh...23++++++...idag....hihi...
Näää....vi vet ju...att du faktiskt fyller 45.....
Det skiljer bara ett år på oss...
Har alltid umgåtts väldigt mycket....
Har barn i samma åldrar....
o har haft ungefär samma vänkrets....
Vi är väldigt olika....men oxå väldigt NÄRA....
Finns där för varann...NO MATTER WHAT!!!...
Jag vill att du ska veta att jag älskar dej så innerligt o otroligt mycket, min kära syster yster...
Hoppas du får en fortsatt härlig dag....o så hörs vi av snart....



Annars händer inte så mycket här...
Längtar en massa till jag får börja pynta....=))))
Bilden är från förra året....

I år känner jag NOG....för att ta in lite mer RÖTT....
skulle nog kunna tänka mej ett par rödrutiga köksgardiner....
TROR JAG....hihi...
Fast...jooo....mmm...lutar nog åt de....
O så maaaassa naturmaterial....
mossa.....
kottar.....
granar....o granris......

Ha en bra kväll alla....
kraaamizar Git

1 kommentar:

sylvia sa...

hei Git,
gratulere til din søster,
så koselig å ha en søster,
nydelige bilder, ja nå kan vi så smått ta inn rødt. det er faktisk snart jul....
ha en herlig helg,
klem fra sylvia