17 november 2010

Gamla glasburkar...


Halloj...
Här kommer ett litet snabbinlägg från lilla moi...:)))

Vill mest bara visa...
mina fina GLASBURKAR...
jag köpte på loppis i lördags...
Blev överlycklig när jag hittade dom...
Gillar verkligen glasburkar..
de är så användbara till allt möjligt...
O dessa har dessutom ZINKLOCK!...
Blev sååå himla glad...:))))
Visst e man liiiite skadad?...hihi...



Till jul blir det nog till att fylla dessa med godis...
polkakarameller...
eller knäck...
mmm....

Ikväll blåser det rejält här i Skåneland...
skönt att man då har kaminen att elda i...
Det sprakar såå mysigt...

Måste ju oxå berätta....
jag har ÄNTLIGEN kommit igång med träningen igen...
jepp...
det var välbehövligt om man säger så...:))
O igår var jag iväg o tränade AFRO...!!
Shiiiit pommes frites va roligt de var!!...
Skakade rumpa så de stod härliga till...
med dämpad belysning o trummor..
lämnade man alla hämningar åt sidan...:)))))))
Måste rekommendera det till er...om ni inte har provat...
SÅ GÖR DET!!...
Svetten lackade efter att ha hållit igång i en timme...
brände nog några kalorier där...:))))))

Men nu väntar lite mys i soffan....

Ha en härlig onsdagskväll...

Kraaaamizar Git

2 kommentarer:

nettan sa...

vill ha .. underbara ..lyckliga du.. kram

LjuvligtLantligt sa...

Såna har jag!! De är sååå fina, är oxå besatt av glasburkar..helst stora! :)
Kram Git