15 juli 2010

Vattnar, vattnar o vattnar......

Japp...jag veeeet att man helst inte ska använda för mycket vatten....
men mina blommor e sååååååå törstiga...:)))
Den här värmen gör ju att de torkar ut på en kvart...
Har precis haft slangen ute o gått en runda...
O efter slangen har jag haft två katter i släptåg...=)))
de tycks tro att den (slangen) e nåt konstigt krälande djur eller nåt...hihi..
De jagar den så fort jag drar i den....=)))

Annars då?...
Tjaa...jag jobbar o står i...
Fick en rolig kommentar av en kvinnlig vårdtagare...
Vi pratade om kronprinsessans födelsedag o att hon fortfarande var på smekmånad...
-Jaa...vad tror du dom gör där då?....säger hon...=)))
O jag bara...
-INTE EN AAAAAANING.....hihi......

En riiiktigt härlig tant e de...
vi skojar ganska friskt med varann...=))
på ett lite rått sätt oxå....
hääärligt..=)))))
Över huvud taget, så e de himla roligt på mitt jobb...
jag trivs så in i ....
Ja....jag tror faktiskt att jag har VÄRLDENS BÄSTA JOBB!!

Ha en härlig helg nu alla...
de ska jag ha...PÅ JOBB!!!

Kraaaamizar Git

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad bra att du har världens bästa jobb;) Det är så himla viktigt att man trivs på jobbet. Det gör jag med. Mina arbetskamrater är helt kanon. Tänk att ni har det så varmt och torrt. Vi får se hur det blir till helgen här...

Kramis Lisa

Anki sa...

Helloooo!
Gissa om jag fått fix på min dator...tjolahopp nu är jag tillbaka på banan, haha!
Jaså katterna gillar slangen?!...min ena hund är som en tok med vattenslangen...han har fått fukteksen och käkar mediciner så han får inte bada, men vi tjuvar liiite med slangen! Han pratar tom med den, han tror väl kanske att det kommer vatten då, hihi...ja dom djuren, lite roliga är dom!

Hur lever livet med dig då...inge semester än? Hoppas du har det gott i värmen och tar hand om dom käcka tanterna så dom inte får solsting!
Visst finns det många härliga vårdtagare, men har ju råkat ut för en å annan *ler*

Goa kramen!

Anki sa...

Haha...där slog du huvvet på spiken, eller nåt?!...helt rätt och jag håller med fullständigt!

Natti natti!
Kramis!

Dorpan sa...

Min balkong är heeeelt törstig med, förutom vissa av de små (+) plantorna, döskumt haha... härligt med "kärlek" på jobb!

Kram!

Unknown sa...

Ja vatten går det åt.Och rosorna är ju väldans törstiga!
Ha det bra på jobbet
Kram Sari