13 juli 2010

Regn underbara regn...=))

Trodde väl aldrig att jag skulle bli så lycklig över att det faktiskt REGNAR!!...=)))
Men de här senaste dagarna har det varit otroooligt hett...
Började ju dessutom att jobba igen igår efter semestern...o de va INTE kul kan jag säga...
sååååå himla varmt...
fläktar överallt...men inte hjälper de...
Var iväg igårkväll o tog ett dopp...
o de va MÅNGA som hade tänkt samma tanke...=))))
Var huur mycke folk som helst på stranden när klockan var halv nio...=))))
myyyyys....
Men som sagt...idag välkomnar vi regnet...=))
Imorgon e jag ledig, o då ska det bli SOL igen...=))
Så dåå blir det PLAYA DEL HELSINGBORG...hihi.......

Ha de gott i värmen så länge...=)))

Kraaaaamizar Git

2 kommentarer:

Livsresande sa...

Hej! Idag har det regnat flera gånger och till slut efter en jätteskur och massor av blixt och åska kom så den skönare svala luften!!! Så gott!

Trodde heller aldrig jag skulle längta efter regn efter förra sommaren totala väta dag efter dag men nu blev det så i år redan... :)

Synd semestern är slut redan för dig - men njuta av sommaren går ju ändå, kram
marie

Sjabbig men chic sa...

Tänk att nu har en av mina bästisar flyttat till Helsingborg. Kan just tro att hon med familj också är på den där playan. Regn är ju jättehärligt bara det blir varmt efteråt igen. Här regnade det igår och nu är det typ 13 grader. Inte bra kan jag säga!

Kram Lisa