30 maj 2010

Mors dag...

Halloj alla morsor o alla andra oxå för den delen...=))))
Idag e de minsann VÅR dag...
Inte för att de precis märkts....
Har nämligen jobbat hela dagen.....
Fast blev iofs uppvaktad imorse av minsta dottern...=))))

O när jag kom hem, hade guuuben karvat ut ett hjärta ur ett stort värmeljus, o fyllt resten av värmeljuskoppen med salt...ett rött hjärta med vitt runtikring...=)) Han lär sej...hihi....

Sen bidde de besök hos svärmor o svärfar...
o till sist ett besök på kyrkogården, hos min lilla mojja......som jag saknar otroligt mycke.....


O här syns mitt cafemöblemang i sin helhet...
finns en stol till, men den står på "verandan".....

Sen måste jag påminna er alla om att TA VARA PÅ VARANN!....
Sänder alla mina tankar o styrkekramar till min kollega o hennes familj i deras svåra tid.....
Vi finns här för dej, vännen......ALLTID!

Kraaaamizar Git


Inga kommentarer: