27 maj 2010

Gokväll alla....=))
Har precis kollat färdigt på semifinalen till Eurovisionsfestivalen....
Hmmm...
Har ju inte gillat Annas bidrag från första början...
så jag e ju inte HEEELT överraskad....
men dock besviken....

Tänk att Sverige inte ens e i FINALEN!!......=(((
Nää...jag tror fortfarande att vi hade kommit längre om vi skickat min favvo....
DARIN!!....=))))

Nog om detta...
Idag har varit ett härligt väder här i Skåneland...
o jag har fixat de sista...(?)...hihi..
eller tjaa...kanske inte...hihi

Mitt fönster....mmm....hänger fint där...
O så en av zinkbaljorna...med rosa blommor....
Sen var jag iväg på Flower team med lillsyrran för en vecka sen...
O då fick jag syn på DET HÄR fina cafebordet, med två stolar...
Hintade guuuben om att det ju snart e mors dag...
O dagen efter när jag kom hem från jobb, stod det uppställt i vardagsrummet....=))))))

Idag var jag oxå iväg o köpte lite blommor...
o även den stooora kronan o den fina glasbollen på pinne fick följa med hem...

Nu e de snart dax att krypa till kojs...
Jobbar heeela helgen...

Men sen har jag bara två veckor kvar....
sen e de SEMESTER!!!!....=))))))))

Ha en härlig helg alla....

Kraaaamizar Git

6 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
å det er trist at sverige ikke kom med,men men..moro å se uansett.
så herlige bilder fra deg,vakkert vindu du har hengt der,nydelig glass kule i bed.
liker såå godt din stil vennen.
å så deilig det blir med ferie for deg nå,det blir godt.
stor klem fra sylvia

Hannis sa...

Inte tror jag att det är det sista=))
Du fixar ju mest hela tiden!
Så fint med blommor i zinkbaljan!!

Det där med eurovisionsfestivalen förstår jag mig inte på...
Varför alla dessa finaler hit och dit?
Tar bara en massa tid=))

Ha en bra helg/
Kram Hannis

Pysselpalatset sa...

hej Git... sorgligt är det ... att inte vara med i finalen menar jag... Gillar dock Anna... men ännu mer gillade jag din krona och blomsterbäddskula.... kram Jeanette

Maliva`s verden sa...

Hei.....jeg for min del synes bidraget til Sverige var verdt en finaleplass. Men i år er konkurransen tøff ser jeg, mange gode låter.....ja,ja nå får vi se hvordan det går med go`gutten vår Didrik da...liker vel han?hi-hi.
Så koselig bilder du viser...og det vinduet ditt der,me like! God helg! Klem fra Maliva

Lantliv på Rosentorpet sa...

Halloj!
Håller med dej..DARIN!!
Och sen har du & jag likadana små mjölkkannor + lite anndra små saker oxå har jag sett.Har du varit på Netto och köpt sockerskål + grädd kanna i vitt med blåa små blommor? Det har jag =)
Det roligaste av allt är att våra bekanta kallar mej för pysseltanten *hihii*
Ha en bra jobbhelg / Sari

每当遇见你 sa...

For earrings, you would need ear posts or wires or clip-on bases. pandora shop For bracelets, you need memory wire or stretchy cord or beading wire and clasps. pandora charm For necklaces, memory wire or beading wire, clasps and perhaps pendants. The main reason for the increasing favor shown titanium pandora silver charms is that titanium body jewelry items are about half the weight of equivalent stainless steel items. In addition, titanium can be anodized and this creates a pandora bracelets marvelous variety of colors when contrasted with the single option of stainless steel’pandora bangles s silver appearance. But the markup is much higher. Although the stainless steels used contain some nickel, they don't release nickel salts into the body and therefore are highly pandora necklaces unlikely to lead to nickel contact dermatitis. Most stainless steel body jewelry items are electro-polished. This is a reasonably sophisticated surface finishing technique pandora beads which leaves the finished surface very smooth and free of pandora earrings any crevices or fissures. The result is a significantly higher surface integrity pandora sets which is ideal for body jewelry. Alternatively, titanium has recently pandora bracelet become very popular as a material for body jewelry. In fact, it is challenging stainless steel as the favored metal. A bead board is a good idea too. Its ruled tracks help you measure and lay out designs for pandora bracelet charms bracelets and necklaces; as well as to corral the beads you are working with at a given time.