22 juni 2009

Detaljer...


De e detaljerna som gör de...
Sägs de...=))
Jag håller nog med...
På bilden ovan, mina fiina värmeljusstakar, o mitt hjärta som jag fyndade för 5 kronor på Flower Team, samt en sliten lerkruka...Allt på min fiiiina hylla i köksfönstret =))
Vi har nämligen bara en altandörr i köket, o INGEN FÖNSTERBRÄDA...
Detta störde ju mej, pyntare som jag e...hihi.
Därför tog vi helt enkelt en gammal bräda, o satte upp med en VÄLDIGT enkel konstruktion..
Jag bara ÄÄÄLSKAR den...=)))


Här e min fina resväska som jag köpte på loppis för 15 kronor...Mmmm me liiike...


En hörna i vardaxrummet...
Har visat den förr...
Gillar verkligen min korgstol...=))
Oxå den från loppis...fick betala 80 kronor för den...EFTER LITE PRUT...hihi.
Den stooora lyktan gav jag 30 kronor för...
Jag ääälskar att FYNDA...=)))


En gammal rostig oljekanna...=))
Loppisägarna tittar lite konstigt på en när man köper såhär UDDA saker...hihi.


En fin sommarbukett plockad av minsta dottern...


Mina fat o brickor...=))
Någon ärvd, någon köpt på loppis, o någon ny...


TE e gott...
Köpte lite olika sorters lösviktste, när vi va o handlade sist...
Dottern fotade o då blev de såhär =))


Några gamla rostiga ärvda nycklar...
Tänk så mycken historia som finns i dom...
De hänger på en krok under hyllan i köksfönstret...tillsammans med min fina zinkstrut...


Slår vad om att ni inte kan gissa va de här e??!
Hihi...
Nääää de e INTE en sandstrand...
De e mina stenar o sand som jag har i ett träfat tillsammans med ett blockljus på köksbordet...
VISST VA DE FIIINT?!
Ääälskar den bilden!

Den får mej att tänka på tider som komma skall...
Sandstrand.....
Mmmmm...
Hav...
Ljuuuvligt...
Salt i håret...
Öööööö...
Hihi...

ÅÅÅÅÅÅ VA JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR...=))))))

Har nu 2 arbetsdagar kvar...!!!

Sen ska jag bara gå här o skrota i 4 veckor!!!!!
Ta dagen som den kommer...
Inga planer...
Ibland e de ju så att man har så mycke man ska hinna på semestern, att man behöver ha semester efter semestern...hihi.
Inte jag...Inte nu...
Ska äta när jag blir hungrig, o vila när jag e trött..
Ska sooola, bada o bara TA DE LUUUUGNT!!
Behöver verkligen de...

Ha de gott, bloggisar...

"BÖRJA NU ATT LEVA OCH RÄKNA VARJE DAG SOM ETT LIV FÖR SIG"


Kraaamizar Git


1 kommentar:

Anki sa...

Hallo kompis!
Vilka fina bilder du visar & vad fint du gör det!
Gamla resväskor letar jag oxå efter, verkar svårt att hitta!
Aha, bara 2 dar till frihet, hihi...Ljuvligt!

Ha nu en fin vecka vännen! Kram kram