01 oktober 2013

Hej hej OKTOBER!

 Jamen NU e det iaf HÖST på riktigt! :))))

Idag har vi gått in i oktober månad, med raska steg...
O e det mer än jag....
som liiiiite tokigt kanske.....
börjar snegla mot JUL?....;)))))))))


Jag veeet...
CARPE DIEM....jajajaja...
men visst ligger man alltid lite före sin tid?
Jag menar...
jag har ju haft höst i en månad nu,lixom....:))



När jag ser denna bilden...
eller för den delen går ut på grusvägen...
kommer jag att tänka på...
"Jag har bott vid en landsväg............"

Eller...
"Jag trivs bäst i öppna landskap....."

För så e det verkligen...
jag älskar landet...
rytmen....
friheten...
jargongen....

Känner mej verkligen priviligerad.........

 


Börjar bli tomt i en del blomlådor...
medans det i andra blommar för fullt fortfarande....

 

Snart dax för den här pysseltanten att göra mej iordning för ett kvällspass på jobb....

Solen skiner....
o livet LEVER!....:)


Kram till er alla...

Git

2 kommentarer:

Hannis sa...

Jädrans så mysigt du har människa!!
Förstår att du trivs på landet.

Själv är jag en sån där löjlig stadsbo som gärna känner av landet och odlar mer än gärna så länge det inte tar mer än 15 minuter att ta sig till stan, hehe.

Stor kram till dig/Hannis

House and Garden by Bia sa...

Så charmigt du har gjort;)) helt i min smak......
Jaa nu är det höst............
Kram bia