01 september 2013

Mys....


Tjingeling!
Så har augusti oxå passerat.....
o SEPTEMBER e här.....

En mysmånad tycker jag...
den kan ju bjuda på värme....
men oxå på lite höst....

Här har det tänts ljus om kvällarna ett tag....
Är ganska nöjd med senaste ommöbleringen...
o tycker att det är så mysigt med ljusen...

 

OBS...
Tänk bort fläkten o dotterns ben...:))))))

För övrigt sitter hon på MIN plats...
det är nämligen MITT framför TV:n...;))))))

Här sitter jag o kollar VÄNNER varje kväll....
brukar lixom avsluta kvällen så...
har blitt vår lilla tradition..
oftast e det jag o sonen...
men ibland kommer alla...:))

Det är verkligen en serie som jag ALDRIG tröttnar på!
Har inte direkt nån favorit i serien heller...
men har kommit fram till att den jag tycker är MINST rolig...
är Monica....:)
Men jag älskar dom alla....mina VÄNNER ;))))))

Kram Git

Inga kommentarer: