19 augusti 2013

Underbara VEN.....


En lite mulen, men varm, dag....
åkte jag och familjen...
plus syster o svåger....
till VEN.....

 

Vi tog båten från Landskrona....

Vi var inte ensamma kan jag säga...:))

 

Hade fika o korv med...
Grillade vid havet....

 

Hyrde cyklar....
cyklade runt ön.....
upp....
o ner.....

Såå fint!

 

Tänk att man bor så nära denna underbara plats....
ändå har jag inte varit där sen jag gick i högstadiet....
för typ hundra år sen....:))

 

Det här stället skulle jag velat gå in i....
men .....STÄNGT när vi kom dit....på hemvägen efter cykelturen...

 


Man borde verkligen turista lite oftare hemmavid....

Jag skulle såååååå lätt kunnat flytta hit!
Om inte det vore...
för att man endast kan ta sej hit med båt....
Jag menar...
tänk VINTERTID?!!...Huuua.....

 

Cyklar...cyklar....cyklar.....
vanliga...
tandem...
med kärror...
med barncykelpåhäng...
cykelkorg...

Har ni aldrig varit här...
så kan jag absolut rekommendera er att åka hit!
Sommartid dådå...;)))


Kraam Git

Inga kommentarer: