14 januari 2013

Grovkök/tvättstuga...


Halloj alla vänner...:)
Tillbaka vid datorn igen..haha..
Var ju bara TVUNGEN att prova att blogga från telefonen..
smidigt ju om datorn strular, eller man inte har tillgång...(läs; när huliganbarnen ockuperar datorn,haha)

 

Har visat min tvättstuga tidigare...
men här kommer den igen...:)

Vi målade över våtrumstapeten som satt här...
o blev faktiskt nöjd med resultatet...
 

Vi hyr ju vårt hus...
så några STÖRRE renoveringar är det inte riktigt tal om...
Annars kan jag säga att den här extremt fula, gröna
MATTAN
skulle åkt ut för läääänge sen....

 

Tog bort några skåp...
o luckor..
Guuben tillverkade en BÄNK av grova gamla brädor...
o jag satte upp ett rustikt draperi, med hjälp av tvättklämmor...

Gillar min tvättstuga...
o visst blir det AAANINGEN roligare att sköta om tråkiga sysslor,
om omgivningarna är trevliga?...

Ha en härlig måndagskväll....

Kraam Git

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vilken mysig tvättstuga du har ;)))
Blir allt lite avis ;)
Du har ju så hemtrevligt i ditt hem tycker jag!!
Kram bia

Tinis vita hem sa...

Så fin tvättstuga du har :)
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

Inspiration i vitt sa...

Din tvättstuga är otroligt charmig och trivsam, såå härligt. Kram på dig/Ingela.

Hannis sa...

Jag gillar att det finns så mycket kul att vila ögonen på=))
Jag skulle inte få mycket nytta gjort där utan mest pilla på sakerna!!

Kram Hannis