27 oktober 2012

Vintertid...

Jag hörde från en vän att det blir vintertid i helgen, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid ...
Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet o klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan ... nu är hela mikron i sovrummet o svår att använda. Gick allt rätt? Jag höll på i en timme iallafall, det var väl en timme man skulle flytta på klockorna? Är helt slut...
Det här känns så onödligt på något vis, varje år samma sak och hela vintern måste jag nu igen vänta på att få flytta tillbaka mikron till köket.

Nu blev jag lite orolig när jag läste i tidningen att vissa telefoner o datorer är självgående, undrar var jag hittar dom på söndag morgon när jag vaknar... :/
Hur är det med bilen då, den har ju också klocka? Ändrar den position själv under natten, var hittar jag bilen på söndag?
Vill bara dela med mig av detta, kom ihåg och börja i god tid och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig med..."
 
Kraam Git

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hi HI...vad rolig du var...
Det är kul o få skratta lite..
Ha en jättefin kväll..tänd lite ljus o mys...det ska jag.
Ha de gott!
Kram

Anki sa...

Du är för jäkla skön du, haha...jag hoppas iaf mitt vrålåk är kvar på sin plats imorrn;)

Sköt dig nu!
KRAM!

Hannis sa...

Hehe, mina klockor hade inte flyttat sig alls.
Så jag glömde bort det helt!

Ha en bra vecka/ Kram Hannis