20 juni 2012

Loppat...:))


Förra helgen var jag på loppis...
vilket faktiskt var ett tag sen...:)
Hittade bl a den här suuperfina emaljerade SKÅLEN!..
Sååå fin till jordgubbarna....
o passar såklart extra fint till midsommar, som ju närmar sej med STORMSTEG!

 

Hittade även den här fina SOPP-SLEVEN...
den väger absolut ingenting...
så de e inte direkt nån silverslev, haha...
men visste att den skulle passa superfint i min GREN...;))

Köpte även de sex vita assietterna som står till vänster i hyllan, de i mitten....

Blev även några andra fynd.....men de visar jag en annan dag...:)))

Kraaam Git

1 kommentar:

Hannis sa...

Men snacka om söt paviljong!!
Så mysig!

Jag har inte varit på loppis på evigheter...
Varje gång jag har tänkt att jag ska gå på torgloppisen har det regnat.
Måste vara en mening=))

Då får jag hoppas att du får en bra jobbhelg med lite mys ändå/Kram Hannis