27 maj 2012

Kök....



Har länge velat sätta upp en pinne i kökstaket, där jag kunde hänga upp mina korgar o prylar....
Nåväl...
nu hade jag ju ingen TRADITIONELL pinne till hands...
så vad gör man då?...
jooo...
man går helt enkelt ut i trädgården o hämtar in en trädgren...:))

Hängde sen upp den med hjälp av lakansremsor....
VOILA!
Jag ääääälskar min "lantköksstil"......
o självklart åkte då oxå ett par köksluckor bort...
Har jag ju oxå varit sugen på ett tag...
men velat hit o dit..
men ju kändes det lixom rätt....
Fick såklart bli en liten fixning I skåpen oxå...
går ju inte att visa VAD SOM HELST!...haha...

Den lilla vita kannan med rosor o text, fick jag istället för påskblomma
av min storasyrra...:))
Gillar den A LOT!

Ha det bäst i SOOOOOLEN!


Kraaam Git

1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Vart ju superbra ...vilken fiffig ide

Kram Rosa