06 december 2011

Vinter...


Halloj....
OJ! vad jag försummar bloggen i dessa dagar.....
Meeen....jag skäms inte för de...
Ibland måste man helt enkelt sätta livet, o sina nära o kära främst....

Jag märker att jag sätter mej alltmer sällan vid datorn...
E de bara jag?

Jag ser faktiskt hellre någon mysig film tillsammans med övriga FAMILIA....:))

Nåväl....

Här kommer iaf min adventsljusstake som utlovat..
o ni ser ju att bilden har en vecka på nacken...;)
Bara första ljuset är tänt...

O jag lusläser mina julmagasin om o om o OM igen....:))
O inspireras såklart...





Vi var iväg på TEMA-kväll på minsta dotterns skola i veckan...
De hade bl a gjort såna här fina tändsticksaskar, som fanns att köpa...

Självklart följde några stycken med hem...:))

Som duk på mitt köksbord, har jag helt vanlig SÄCKVÄV...
köpt hos min blomsterhandlare, för 30 kr/m...:))
Delade den på mitten...o VIPS har jag TVÅ långa vepor till bordet...
Har tänkt att ha en på julafton..
ovanpå ett gammalt lakan.....:))))

Men i år har jag faktiskt plockat fram lite RÖDA detaljer här o där..
Gillar.......

Känner mer o mer att jag lixom hittat MIN stil....
hittat HEM lixom....i inredningsträsket...hihi



Som cafévepor har jag IKEA´s julhanddukar....
á 29 kronor för två...:)))

Tyckte de blev lagom juliga i fönstret...:))

Sen har ju faktiskt VINTERN hittat hit till Skåneland...
igår SNÖADE det t o m....:)))

O mer av den varan kommer nog att komma i slutet av veckan...
Just nu blev det väääldigt mörkt...
så vem vet...vi kanske får mer redan ikväll?...:))

O förresten...
Julmarknaden som vi skulle på i helgen som gick...
blev det inget av...
Vi hade ju halv storm igen...o dessutom REGN...:(
Så vi åkte in till svärmor istället..
där vi blev bjudna på GOOOOO middag...:))
Sämre kan man DEFINITIVT ha det...:)))))


Ha det gott....så hörs vi när vi hörs helt enkelt...:)))


Vill förresten passa på o tacka er för gooa kommentarer...
trots att JAG e en så otrooooligt dålig bloggvän just nu.....
Kärlek till er...|

Kraaamizar Git

Inga kommentarer: