24 augusti 2011

Rullar....


Halloj...
Tänkte bara slänga in ett litet snabbinlägg..
i väntan på huliganbarnen...:))))

Joo...
det bidde ju så att jag, när jag hade färgburken framme...
började funta på att måla mina rullar....

O ni vet..
här e de inte långt mellan TANKE o HANDLING..:))))))



Men målade bara liite...
sådär så att siffrorna o bokstäverna lixom skulle synas igenom...




O skulle jag ändra mej...
o vilja ha dom omålade..
e de bara o vända på dom...hihi...



Lampkjolen köpte jag på Gekås i Ullared...
o nu jobbar hjärnan på högtryck igen...
Har tänkt att göra egna...
LIKNANDE...
men inte så perfekta...:)))))

Ha de gott.....

Kraaaamizar Git

5 kommentarer:

Maria sa...

Det där var ju fiffigt...smart ide. Kramar Maria

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Git!!

Väldigt snyggt och fiffigt med rullarna!!

tack goa du för kommentaren om mina Linnegardiner!! Jag har gjord dem själv av IKEAs linnetyg....eller gjort och gjort..jag har bara hängt dem över stången och fransat dem..för ett ruffigt och "icke perfekt" uttryck!!

Må så gott!! Kraam Sanne

Unknown sa...

Jätte snyggt!
Kram Sari

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Trillade in på din blogg och vad fann jag.. Joo en ljuvlig blogg med härlig inspiration ! Kommer igen !
Kraam
Sanne

Hannis sa...

SNYGGT!!!

Och tack goa du för kommentaren om bilderna på syrran.
Du är så himla snäll!

Kram Hannis