27 maj 2011

För jag har baaara....REGN hos mej......


Regn regn regn....
o så lite ÅSKA...
blääh...

Idag efter jobb, for jag iväg för att inhandla sommarblommor...

När jag som bäst gick där inne o tittade o shoppade...
så VRÄKTE det fullständigt ner utanför...
o åskade.....
Nu tycker jag att det räcker för ett tag...
Vill ha 20 grader varmt...o SOOOOOL....:)))))

Har ju inte kunnat putta ner blommorna ännu...
Men håller tummarna för att det blir uppehåll imorrn....

För imorrn blir det ju dessutom LOPPISRUNDA el grande....:))))))
Guuben har lånat släp på jobb...
så jag e förberedd på diverse FYND!...hihi...

Håll nu tummarna e ni snälla!....


Sen har jag, tack vare tips från gooa Sylvia, hittat typ VÄRLDENS FINASTE paviljong!
Förhoppningsvis blir det inköp i helgen......:))))
Ha en härlig helg alla......


Kraamizar Git

2 kommentarer:

Maria sa...

Snacka om regn och rusk. Usch och fy. Vår gode vän B är på besök. Han bor och jobbar i Thailand sedan många år. Han undrar ju i sitt stilla sinne vad är detta för väder.
Men vi skall mysa till det nu med levande ljus och lite god mat.
Önskar dig också en trevlig helg. Kram Maria

Anette sa...

Hej Git
Jättemysig blogg du har :)
Fint gör du också
Kul att kika in o kommer igen
Kramen Anette