22 mars 2011

Nu E de vååååååår.......=))))))))))


Jaaaa.....=))))
Idag skiner solen från en KLARBLÅ himmel...
ca 12 grader VARMT...:))))))
Kan det bara bliiii bättre??....


Här kommer en MASSAAA vårtecken...
allt från trädgården idag.....



Tulpaner o pärlhyacinter börjar se uppnosiga ut...;))))

T o m löjtnantshjärtanbusken börjar synas.....


Läste någons blogg....som hade gått o KÖPT videkvistar....
här syns hur tydligt o stolt dom sträcker sej mot solen i all sin härlighet.......:)))))
Plockade in några kvistar...o har på köksbordet....



Körsbärsträdet......

O slutligen SYREN.....
YES.....vi går åt RÄTT HÅLL, mina vänner!
O till helgen går vi över till SOMMARTID....:)))
Bara en sån sak...;))

Ha de gott...o NJUUUUT......


Kraaamizar Git

3 kommentarer:

Anki sa...

Jäklar vad långt det kommit hos dig...här är det fortf mycket snö och mer ska det visst komma!
Men idag njuter vi för idag är det verkligen vår! Tvätta fönster borde jag oxå göra, men jag har så förbannat ont i nacken igen så det får lugna sig lite först! Men du har tur du, som har gubben, hihi!

Ha det gott nu i sooooolen, jag ska träffa dottern för doggywalk...det blir gôtt det!

Kraaaaam!

Linda Lindberg sa...

Ja visst är det härligt!! I mina rabatter står det rätt så still, jag har satt en massa nya lökar, som jag väntar på, men det kommer väl.. Ha en fin dag!! Kram Linda

jessikan sa...

Härligt!!Jisses va stora några av dina bilder är.

Synd att jag inte fick med bilen då, ska tänka på det nästa gång! Sånt slarvar man inte med!

Ha de gott fina du!