21 februari 2011

Lediga dagar......


Halloj...
Huu...va de INTE duggar tätt här med inlägg just nu....
Men som jag sagt tidigare....ibland kör livet på i 190....
Tycker man jobbar alltid.....
Meeeen.......
ICKE!!
NU har jag nämligen ÅTTA skööööna lediga dagar framför mej......:))))))
Gissa om jag ska njuta!....'
Huliganbarna har sportlov...
o här ska bytas rum till höger o vänster...:)
Ska åka iväg o köpa färg förhoppningsvis imorrn...
Sen ska det skapas en säng till sonen...
O lite andra projekt till rummen står oxå på lur...:))
Sen till helgen far vi iväg till äldsta dottern i Linköping...
där vi ska samsas 6 personer i en liten etta med kök...:))
Hmm....
undras hur det ska gå...hihi..
Vi ska stanna över helgen e de tänkt...
O i nästa vecka ska jag ha mitt mycket efterlängtade heminredningsmingel...:)))
Ska bli sååå kul.....

O annars då?...
Tjaaa....längtar snart ihjäl mej efter VÅREN......
Går o kollar i rabatterna varenda dag, för att se vad som hänt...
O minsann om inte det händer grejor...
Det börjar sticka upp både här o där....

Ikväll har jag varit o tränat AEROBICS...:))
med den mest inspirerande instruktör man kan tänka sej.....:))
Hon e en sån GLÄDJESPRIDARE....
man blir bara sååååå jäkla glad på hennes pass....:))
Skulle kunna hålla på hur länge som helst....
svettades t o m MELLAN fingrarna!?...hihi....

O nu sitter man här...
nyduschad...
i morgonrock...
resten av familjen har lagt sej....
HUR MYSIGT E INTE DE PÅ EN SKALA??!!...:)))))))

Ha de gott ni goaste...:)

Kraaamizar Git

Inga kommentarer: