17 januari 2011

Filmtips...


Halloj alla...
Måste bara delge er ett litet filmtips...
Jag o äldsta dottern såg en film som heter "The stoning of Soraya"...
Fyyyyy så hemsk....
fast väldigt sevärd....
Som titeln antyder så handlar det om just STENING...
som fortfarande förekommer i vissa delar av världen....
Har ni inte sett denna film...så SE DEN!


Men den var ju såå hemsk...
så jag kände att jag kan inte gå o lägga mej direkt...
Måste ruska av mej känslan.......

O vad passar då bättre än ett litet BLOGGINLÄGG?!....:)))))

Har ju inte visat mina senaste ljusfat....
I zink såklart........

Nu ska jag kolla lite HIPP HIPP, o Tiffany Persson.....
så kan jag nog sova sen.......

Natti natti....o...KRAAAAMIZAR Git

1 kommentar:

sylvia sa...

hei Git,
huff, men en har vel ikke vondt av å se hvordan det er rundt i verden vår..
håper du fikk sovet i natt.
klem fra sylvia