17 juni 2010

Dopp i plurret...=)))

Godmorgon SOLSTRÅLAR!
Här har minsann årets första BASSÄNGBESÖK avklarats...=)))
Visserligen avböjde jag huliganbarnens TJAT om att jag skulle bada..;))
men dom badade så de stod härliga till...=)))
Idag var det meningen att vi skulle åka till STRANDEN..
meeen...himlen är mer GRÅ än BLÅ....=((
så de blir litta hemmafix idag.....

Får väl se om jag ÄNTLIGEN kan få till nåt Panduro-pyssel.....
har inte haft vare sig tid eller inspiration....
Men nu har jag semester, o VÄÄÄGRAR känna några krav...
vill få VARA....göra det jag har lust med...gå o dra...
O de e PRECIIIIIS vad jag gör...=))))))
O nu t ex ska jag sätta på litta gott kaffe, som ska avnjutas i min NYASTE mugg....inhandlad hos Madame Plantier i Kågeröd...=)))
Sen hoppas jag på solen, så jag kan sätta mej i min OMKLÄDDA dyna i min stol där ute, o bara NJUUUTA...=))))))

O förresten.....
Äääntligen har jag lyckats övertala guuuuben att vi VERKLIGEN behöver ett trädäck på baksidan...
har en altan där som vi inte använder, pga insynen o att den e helt invaderad av myror...
Men under sommaren ska det byggas trädäck...
o på lördag blir de loppis..
har sett några fiiiina korgmöbler för 150 kronor, som kommer passa heeelt suveränt...=)))
Så på med SLÄPET!...hihi....

Ha en häääärlig dag alla ni gooooa....
o NJUUUUT AV DAGEN!!!

Kraaaamizar Git

Inga kommentarer: