19 mars 2010

Mera påsk...


Gokväller...=))
Som utlovat kommer här lite mer påskbilder...
Min fina höna som jag köpte på Gekås i Ullared...=)))
Me liiike.....=)))))


Dessutom fick det flytta in lite GRÖN färg i köksfönstret...
bytte min "gardin"...till en grön...
O så hängde jag dit en grön stall lykta....
Får väl se hur länge den gröna färgen får stanna....;))


Till slut vill jag skänka en liten tanke till min älskade mor, som gick bort för tre år sen precis idag.....
Tänker på dej varje dag....
Älskar o saknar dej.....

Kraaamizar Git

3 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
åå så masse deilige detaljer i ditt vindu,så herlig,skikkeli vår der med grønt....lovely...
trist med din mamma,
godt å ta vare på de gode minner,å kunne ta de frem titt og ofte.
ønsker deg en flott helg.

stor klem fra sylvia

Unknown sa...

Hejsan!
Vilken häftig höna.
Har plockat fram lite tuppar och hönor hos mej oxå.
Iveckan blir det till att inhandla penseer,så man får lite vårkänslor utomhus.
Ha en bra dag / sari

Hannis sa...

Vad fint skrivet till din mor!
Vilken gullig höna du skaffat dig=))
Ser välgödd ut!

Kram Hannis